SERGE GAINSBOURG / Histoire de Melody Nelson (1971)
Krenulo je sasvim pristojno. Pišem o jednom od onih koji su mi obilježili život. Riječ-dvije o konceptualnom albumu izdanom u…
Kunst & Liebe Frequency Machine
Iako se čitav opus britanskog novovalnog sastava Japan može tretirati kao uspjela eklektična fuzija svedena pod art rock nazivnik, vrhunac je njihovog izraza zasigurno zaključni album ‘Tin Drum’.
Iako se čitav opus britanskog novovalnog sastava Japan može tretirati kao uspjela eklektična fuzija svedena pod art rock nazivnik, vrhunac su njihovog izraza zasigurno dva finalna albuma, Gentlemen Take Polaroids (1980.) i Tin Drum (1981.), posebice ovaj potonji.
To ostvarenje donosi naznake promjena koje će do punog izraza doći u kasnijoj samostalnoj fazi Davida Sylviana, primjerice izraženije korištenje elektronike te vidljiv zaokret globalnom svjetskom glazbenom naslijeđu, primjerice azijskom/orijentalnom.
Vječno cjepidlačna kritika ovaj je album neočekivano pozitivno ocjenila, ne libeći se hvalospjeva poput manirističkog kubističkog popa (Paul Grimstad) ili neobičnog, jedinstvenog djela koje izbjegava svaku kategorizaciju (The Quietus). Nažalost, bio je to labuđi pjev Japana – gitarist Rob Dean napušta sastav još tijekom snimanja, tako da Sylvian preuzima vodstvo u svoje ruke pa se Tin Drum na određenoj razini može promatrati i kao njegovo samostalno djelo.
Zanimljivo je i to da je polovica skladbi – četiri od ukupno osam – objavljena u formi singlova, a sam je album izuzetno dobro prošao na top ljestvicama, dok ga je BBC proglasio za album godine.
Japan: Tin Drum (Virgin Records, 1981.)
01 The Art of Parties 4:09
02 Talking Drum 3:34
03 Ghosts 4:33
04 Canton 5:30
05 Still Life in Mobile Homes 5:32
06 Visions of China 3:37
07 Sons of Pioneers 7:07
08 Cantonese Boy 3:44
autor: Vjeran Stojanac, 01/08/2017
Arhiva
Krenulo je sasvim pristojno. Pišem o jednom od onih koji su mi obilježili život. Riječ-dvije o konceptualnom albumu izdanom u…
Kad te Frusciante prozove kao najvećeg gitaristu svih vremena ili Morissey pozove svirati za prvi Marrless i post Smiths album , Viva Hate i ti tako opleteš divote kao Suedehead ili Every Day is Like Sunday, onda si ti jedan od najvećih sinova Manchestera, Vini Rielly. I tvoj bend je The Durutti Column.
˝Good evening
Do not attempt to adjust your radio, there is nothing wrong
We have taken control as to bring you this special show
We will return it to you as soon as you are grooving . . .˝
Album koji je svakim svojim tonom oda hedonizmu, sexu i drogama. Istovremeno je jedna od najprodavanijih ploča svih vremena i materijal koji je promijenio tok POP glazbe.
playlist