
Rendom srijedan 15i
Koja je budućnost radne snage u Japanu? Što je avangardna glazba 80-ih u SR Makedoniji?
Alla mattina, appena alzata
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Alla mattina, appena alzata
In risaia mi tocca andar
E tra gli insetti e le zanzare
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
E tra gli insetti e le zanzare
Duro lavoro mi tocca a far
Il capo in piedi col suo bastone
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Il capo in piedi col suo bastone
E noi curve a lavorar
O mamma mia! o che tormento!
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
O mamma mia! O che tormento!
Io t’invoco ogni doman’
Ed ogni ora da qui passiamo
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Ed ogni ora da qui passiamo
Noi perdiam la gioventu’
Ma verrà un giorno che tutte quante
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Ma verrà un giorno che tutte quante
Lavoreremo in libertà!
autor: Rendom, 01/05/2025
Arhiva

Koja je budućnost radne snage u Japanu? Što je avangardna glazba 80-ih u SR Makedoniji?

Književnost vs design, Kanada vs Nova Gradiška. Nisam poslušao ali sudeći po natjecateljima, koji su oboje veliki ljubitelji glazbe, dobre su. Možda malo pop. Tko će pobijediti!????? RENDOOOM BITKE!

Nemam naziv. Pričam ti priču di mačkice viču? Hahaha pa ovaj dan je stvarno dug. —Tea
playlist