Audio vodstvo: “Oko spava, uho diše” Davora Sanvincentija
Multimedijalna instalacija izložena u Kontejneru posjetitelje_ice smješta u intimnu atmosferu osluškivanja čovjeku teško dostupnih staništa.
Kunst & Liebe Frequency Machine
Snovid otiskanih glasova, izložba crnogorskog umjetnika Radisava Stijovića otvorena 6. srpnja u splitskom Prostoru je umjetničko-istraživački projekt koji nastoji oživjeti sjećanje o zajednici autorica_a (Mare Radonjić, Luce Rosandić, Ružice Markotić i drugih) ilegalnih tehnika Splita tokom Narodnooslobodilačke borbe.
Služeći se memoarskom građom i arhivskom periodikom, projekt mapira mjesta nekadašnjih ilegalnih tehnika u samom gradu, a na tragu radikalne medijske arheologije, sagledava takozvane mrtve medije u kontekstu ilegalnih tehnika Splita: pamfleti, proglasi i kratki novinski listovi, štampani na šapirografu i/ili geštetneru.
Uzimajući teorijske pozajmice od Saidiye Hartman i Donne Haraway, rad će umjetničko istraživanje dovesti u hibridnu vezu sa spekulativnim narativima, kako bi bacio svijetlo na vrijednost ovih rubnih glasova i ispitao specifičnost reproduktivnog rada i diy tiskarskog izraza kao mogućih sredstva otpora.
Radisav Stijović rođen je 1999. godine u Kotoru. Umjetničkoj praksi pristupa iz pozicije radoznalosti i autodidaktizma, a radove najčešće realizira u medijima video instalacije, teksta i grafike u proširenom polju. Tematske preokupacije njegovog rada vežu se za ranjivost i poroznost, konfrontacije s tehnologijom i zanemareni rad.
Diplomirao je grafički dizajn na Fakultetu likovnih umjetnosti na Cetinju, UCG. Studijski je boravio na Vilinijuškoj akademiji umjetnosti, Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu i Studiju dizajna, AF u Zagrebu. Član je eksperimentalnog grafičkog kolektiva Treća ruka. Sudjelovao je na više grupnih izložbi u zemlji i inozemstvu.
autor: kulturpunkt, 09/07/2024
Arhiva
Multimedijalna instalacija izložena u Kontejneru posjetitelje_ice smješta u intimnu atmosferu osluškivanja čovjeku teško dostupnih staništa.
U novim Improvizacijama gostuju Ana Čop i Jaka Arh, koji nam donose izvedbe popraćene razgovorom o glazbenom obrazovanju, pristupu glazbi i zvuku te aktualnim projektima.
Željko Beljan proveo nas je svojom izložbom Benjamin kojom propituje vlastiti identitet, ali i mjesto ručnog rada u suvremenoj umjetnosti.
Multimedijalna umjetnica Petra Mrša kritički se pozicionira prema dominantnim igrama i igrifikaciji kroz fokus na zanemarene aspekte igre.
playlist