KLFM

Kunst & Liebe Frequency Machine

LošeLošeNijeDobro

Ovaj tjedan: par novih Riff Raffovih stvari, novi mixtejp Frenkija i Billaina, Krankšvester, Bore Balboa, Madlibova produkcija, BadBadNotGood produkcija, Beastie Boysi i još puno toga.

Ovaj tjedan: par novih Riff Raffovih stvari, novi mixtejp Frenkija i Billaina, Krankšvester, Bore Balboa, Madlibova produkcija, BadBadNotGood produkcija, Beastie Boysi i još puno toga.

I kad već puštamo Riff Raffa, ne mogu se ne dotaknuti ove teme:

Jedna od stvari koje su oduvijek bile bitne u hip hopu je kredibilitet. Hip hop je sigurno najveći žanr u kojem je vjerodostojnost jedan od najvažnijih elemenata. Ako reper nije bio vjerodostojan često nije uopće bilo bitno koliko dobro repa i ako se pročulo za nekoga da nema kredibilitet kojeg tvrdi da ima često bi to bio i kraj njegove karijere. No čini mi se da ovih dana to uopće nije bitno i da se potpuno zanemaruje.
Uzmimo, na primjer, Rck Rossa. Kada se pročulo da nije baš onakav hustler kakvim se on sam smatra i da je čak radio kao zaštitar u zatvoru, unatoč tome što je bilo poprilično skandalozno u to vrijeme, jedva da mu je ostavilo traga na karijeri dugoročno gledajući. Osim njega imamo i repere koji gotovo pa nemaju nikakvu vjerodostojnost ili taj čuveni “ulični kredibilitet” kao na primjer Childish Gambino, Macklemore, Kid Cudi i Iggy Azalea, a unatoč tome uspijevaju u žanru. Da odvedemo tu stvar još dalje, Iggy repa s lažnim naglaskom i ljudi svejedno to zanemaruju čak i ako uzmemo u obzir da joj je muzika poprilično dosadna.

Iggy Azalea

Pravo pitanje je jeli vjerodostojnost izgubila svoju važnost u igri i, još važnije, jeli to dobra ili loša stvar. Moje mišljenje je da je to ipak dobra stvar za žanr. Možda nemamo više toliko pravih OG-a kao nekada i cijela ideja gangsta repa i “beefanja” je malo gurnuta pod tapet zbog toga, ali mislim da je to omogućilo veliku ekspanziju žanra, puno veću nego kad bi se držali uvjerenja da svaki reper mora biti pravi “bust-a-cap-in-yo-ass” gangster. Mislim da je upravo to omogućilo ulazak u igru jako puno raznovrsnih repera i da je, kada se sve zbroji i oduzme, dobra stvar za napredak žanra.

autor: petar, 30/05/2014

, , , , , , , , , , , ,

Vezane objave

Arhiva

GTFO

21:30–0:00 Petak 21.10.2016.

Ovaj petak na Los Santosu puštamo Anu Tijoux, Ocean Wisdoma, God Colony, Childish Gambina, Krešu i Žuvija, Jonwaynea i brojne…

The Sound

20:30–23:00 Petak 22.2.2019.

U večerašnjoj epizodi RLS-a se počinjemo hvatati u koštac sa svom muzikom koja nam je promakla kroz zadnjih mjesec i…

Fake MC

29/01/2016.

Ovaj petak na Los Santosu puštamo nove stvari od Stormzya, Freddie Gibbsa, So!Baybea, novi neiskorišteni vokal od Nate Dogga i novi mixtape od producentskog tima Justice League. Također udaramo dubinsku analizu Kanyeovih ispada na Twitteru, promjene imena albuma, Martin Shkrelijev beef s Wu Tangovcima te istražujemo jeli Zemlja kugla ili ploča.

Impuls

21:30–0:00 Petak 3.2.2017.

Example, Your Old Droog i Wiki, RiFF RAFF….

Tjedna rotacija

Arhiva

SAULT / Untitled (Black Is)

ENNIO MORRICONE ‎/ Così Come Sei (1978)

VALENTINO BOŠKOVIĆ / Amorella

Too Slow To Disco

JORGE BEN / à l’Olympia (1975)

MORE / More (1974)