Istinita priča

– – .

Logic, Freddie Gibbs, Kirk Knight, Talib Kweli & 9th Wonder imaju nove albume. Mac Miller surađuje s Migosima. Novi Yung Lean…

Ako stavimo muziku sa strane oduvijek sam cijenio Logica. Prije svega zbog njegove strasti i respekta prema hip hopu jer hip hop geek prepoznaje drugog hip hop geeka ali još više zato što ostavlja dojam iskrenog i autentičnog mc-ja i još važnije čovjeka. Nekako oduvijek navijam za njega i zanimala me njegova karijera te bi volio vidjeti da doživi dugu i uspješnu karijeru ali iskreno, ja ništa od toga ne čujem u njegovoj muzici. Od kada je izbacio “Under Pressure”, svoj prvi album, negdje je nestala ta energija i uzbuđenje koje čuješ pri prvom slušanju stvari kao “Gang Related” ili drugih i vrlo brzo čitav album ispadne iz rotacije. Volio bih da znam zašto je to tako, ali ne znam. Možda je stvar subjektivna i jednostavno mi je dosadio prebrzo ali susretao sam se sa sličnim mišljenjima na internetu.
Albumi koji dugo ostanu s tobom imaju to nešto što se ne može baš objasniti ali kad ga čuješ znaš da je tu. Albumi koje zapamtiš nakon prvog slušanja obično nude nešto što ne možeš dobiti od nijednog drugog izvođača ili ni na jednom drugom albumu. I to mi fali kad slušam Logica. Nemojte me krivo shvatiti Logic zna repat, i to brutalno, znam da voli hip hop, znam da zna producirati ali još uvijek čekam nešto što do sada nisam čuo od Logica. Teško je pronaći svoj identitet u vrsti glazbe gdje ti se svaki rad detaljno analizira ali to je jednostavno izazov s kojim su suočeni svi reperi. Što to Logic nudi, a da nismo čuli prije?
Te stvari ne možeš kvantificirati ili točno definirati nakon jednog slušanja ali sigurno možeš čuti jesu li tu ili nisu. Neke naznake i tragovi nečeg originalnog.

Album je definitivno zanimljiv. Kada sam poslušao “Under Pressure” sjećam se da sam htio odmah pustiti ponovno najjače momente albuma. Ali kod “The Incredible True Story” je dosta drugačiji osjećaj. Moram istaknuti da je ovo vrlo vrlo dobro napravljen album, vrhunski produciran (naglasak na završnim stvarima i bubnjevi koji su izmixan tako da zvuče ogromno to i dokazuju) ali unatoč tome nije me ostavio u onom nabrijanom stanju kao “Under Pressure”. Album je dosta narativniji i ima laganu priču koja sporo klizi do kraja albuma. Mislim da je Logic bio puno više fokusiran na narativni dio albuma nego na sam zvuk albuma. Svejedno nakon prvog slušanja sam ga poželio opet poslušati ali ne toliko u smislu da čujem neke dobre momente albuma kao što je to inače slučaj, nego više zato što me kraj albuma ostavio s milijun pitanja na koje nisam dobio odgovor. I nakon nekoliko slušanja stvari su zapravo samo kompliciranije što zapravo govori o pretjeranoj ambicioznosti ovog projekta i možda da se Logic zapravo precijenio. Ova glavna poruka albuma o čovječanstvu i svemiru je itekako zanimljiva.
Sve u svemu, u nekakvom pokušaju ta Logica svrstamo u kategoriju, razred, da ga klasificiramo ili katalogiziramo dolazimo do toga da je to zapravo nemoguće. Čak i nakon dva puna albuma i nekoliko mixtapeova Logic ostaje jedan od tih repera koji su se uklopili u sivilo tehnički savršenog ali naposljetku dosadnog repanja. Ovo je svakako bila zanimljiva ideja za album, ali za nekoga tko još nije pronašao svoj identitet unutar hip hopa mislim da je ovo korak u krivom smjeru za Logicovu karijeru.

20/11/2015

autor: petar

Tags: , , , , , ,

»